FAQs

Wat is het retourproces?

Retourproces in 5 stappen:

  1. Vanaf het moment dat alle producten geleverd zijn heeft u 14 dagen bedenktijd. Mits u de producten binnen de bedenktijd terugstuurt kunt u de producten gewoon terugsturen.
  2. Gelieve de factuur bij de retour in te stoppen, aan de hand van uw naam en bestel-/ordernummer verwerken wij uw retour. Mocht u niet in staat zijn om de factuur bij te voegen, volstaat een briefje met de naam die u gebruikt heeft voor de bestelling en het bestel-/ordernummer (te vinden op de factuur, de factuur van uw bestelling ontvangt u altijd in de mail).
  3. Gelieve de producten te retourneren naar ons retouradres: Timpweg 7, 9731 AK Groningen, t.a.v. Fietsgoedkoper Retouren.
  4. U kunt een retour-/verzendlabel bij een verzendmaatschappij naar keuze online of via een postkantoor aanschaffen. De retourkosten komen voor uw rekening.
  5. Mits de geretourneerde producten in goede orde (geen beschadigingen e.d.) zijn ontvangen betalen wij het orderbedrag binnen 14 dagen terug.

Meer informatie omtrent retourneren vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.

Wat te doen als het product defect is?

Wij doen ons uiterste best om u de juiste producten te versturen. Helaas komt het wel eens voor dat u een verkeerd product heeft ontvangen of dat er iets aan het product defect is. Mocht u een verkeerd of defect product hebben ontvangen, neem dan contact met ons op dan zullen wij u verder helpen.

Wat te doen als een verkeerd product geleverd is?

Wij doen ons uiterste best om u de juiste producten te versturen. Helaas komt het wel eens voor dat u een verkeerd product heeft ontvangen of dat er iets aan het product defect is. Mocht u een verkeerd of defect product hebben ontvangen, neem dan contact met ons op dan zullen wij u verder helpen.

Waarom zijn de verzendkosten voor de retour voor de consument?

Wij proberen de goedkoopste aanbieder te zijn zodat u goedkoper fietst! Helaas is er hierdoor geen ruimte om de verzendkosten te dekken die komen kijken bij een retour.

Meer informatie omtrent retourneren vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.

Wanneer worden mijn producten verzonden?

Pakketten die op werkdagen voor 16:00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag verwerkt en verstuurd.

Gemiddeld kunt u uw pakket dan de volgende werkdag verwachten (producten die niet op voorraad zijn uitgezonderd). Houd de track & trace in de gaten voor eventuele veranderingen m.b.t de levertijd. Als een product na 16:00 uur of niet op een werkdag besteld is, geldt een levertijd van twee dagen (het verwerken/bezorgen van bestelde producten op feestdagen kunnen langer dan 2 dagen duren, hetzelfde geldt voor bestellingen op 31 december en 1 januari en voor bestellingen die gedaan worden ten tijde van afwijkende verzend-/verwerkingstijden (aangegeven door een winkelmelding/pop-up e.d.)).

Gratis verzending vanaf €100,- geldt alleen voor Nederland. Onder de €100,- gelden verzendkosten van €4,95 voor Nederland en €5,95 voor België.

Meer informatie omtrent verzenden vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.

Wanneer krijg ik de track & trace?

Vanaf het moment dat uw bestelling de eerste scan krijgt van de verzendmaatschappij ontvangt u de track & trace automatisch op het door u opgegeven e-mailadres. Dit kan soms eventjes duren, afhankelijk van wanneer de bestelling is geplaatst.

Meer informatie omtrent verzenden vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.