FAQs
Op deze pagina
- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
- Retourproces in 5 stappen
- Defect/verkeerd geleverd product
- Track & trace
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Pakketten die op werkdagen voor 21:00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Pakketten die in het weekend voor zondag 21:00 uur besteld zijn, worden zondag verwerkt en verstuurd.
Gemiddeld kunt u uw pakket dan de volgende werkdag verwachten (producten die niet op voorraad zijn uitgezonderd). Houd de track & trace in de gaten voor eventuele veranderingen m.b.t de levertijd. Als een product na 21:00 uur of niet op een werkdag besteld is, geldt een levertijd van twee dagen (het verwerken/bezorgen van bestelde producten op feestdagen kunnen langer dan 2 dagen duren, hetzelfde geldt voor bestellingen op 31 december en 1 januari en voor bestellingen die gedaan worden ten tijde van afwijkende verzend-/verwerkingstijden (aangegeven door een winkelmelding/pop-up e.d.)).
Gratis verzending vanaf €100,- geldt alleen voor Nederland. Onder de €100,- gelden verzendkosten van €4,95 voor Nederland en €5,95 voor België.
Meer informatie omtrent verzenden vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.
Wat is het retourproces?
Retourproces in 5 stappen:
- Vanaf het moment dat alle producten geleverd zijn heeft u 30 dagen bedenktijd. Mits u de producten binnen de bedenktijd terugstuurt kunt u de producten gewoon terugsturen.
- Gelieve de factuur bij de retour in te stoppen, aan de hand van uw naam en bestel-/ordernummer verwerken wij uw retour. Mocht u niet in staat zijn om de factuur bij te voegen, volstaat een briefje met de naam die u gebruikt heeft voor de bestelling en het bestel-/ordernummer (te vinden op de factuur, de factuur van uw bestelling ontvangt u altijd in de mail).
- Gelieve de producten te retourneren via ons retourportaal: Retourzending aanmaken. Via ons retourportaal kunt u gemakkelijk en tegen een gereduceerd tarief uw producten retourneren.
- Volg de stappen op het retourportaal.
- Mits de geretourneerde producten in goede orde (geen beschadigingen e.d.) zijn ontvangen betalen wij het orderbedrag binnen 14 dagen terug.
Alle informatie omtrent retourneren vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.
Waarom zijn de verzendkosten voor de retour voor de consument?
Wij proberen de goedkoopste aanbieder te zijn zodat u goedkoper fietst! Helaas is er hierdoor geen ruimte om de verzendkosten te dekken die komen kijken bij een retour.
Meer informatie omtrent retourneren vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.
Wat te doen bij een defect/verkeerd geleverd product?
Wij doen ons uiterste best om u de juiste producten te versturen. Helaas komt het wel eens voor dat u een verkeerd product heeft ontvangen of dat er iets aan het product defect is. Mocht u een verkeerd of defect product hebben ontvangen, neem dan contact met ons op dan zullen wij u verder helpen.
Wanneer krijg ik de track & trace?
Vanaf het moment dat uw bestelling de eerste scan krijgt van de verzendmaatschappij ontvangt u de track & trace automatisch op het door u opgegeven e-mailadres. Dit kan soms eventjes duren, afhankelijk van wanneer de bestelling is geplaatst.
Alle informatie omtrent verzenden vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.