Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Wij zijn altijd bereid u te helpen mocht u er niet uitkomen. Op werkdagen, tussen 10:00 uur en 18:00 uur, kunt u altijd contact met ons opnemen via WhatsApp op onderstaand nummer, gemiddelde reactietijd is één werkdag. Mocht het geen werkdag zijn kunt u ons ook een berichtje sturen via WhatsApp, deze wordt de eerstvolgende werkdag z.s.m. beantwoord. U kunt altijd mailen naar [email protected], de gemiddelde reactietijd is één werkdag.

    Wij zijn telefonisch niet bereikbaar. Voor telefonisch contact kunt u ons appen of mailen, dan plannen wij een belafspraak met u in.

    Wij zijn niet bereikbaar op feestdagen.

    Contact prefereren wij via de mail of WhatsApp: +316 11 14 34 07. Wij zullen u altijd zo snel mogelijk te woord staan om u te helpen!

    Ten tijde van afwijkende verzend-/verwerkingstijd (aangegeven door een winkelmededeling/pop-up e.d.), kan de gemiddelde reactietijd en bereikbaarheid ook afwijken.

     

    Fietsgoedkoper B.V.
    Timpweg 11
    9731AK Groningen


    E-mail: [email protected]
    BTW nr Nederland : NL 865894000 B01
    KVK: 92122000
    Bankrekeningnummer: NL29 KNAB 0257 5257 50

    De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen nog niet vrijwillig deel aan deze geschillenbeslechtingsprocedure.

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Vind hier antwoord op uw vragen:

    1.1 Ik wil graag een bestelling plaatsen. Wat kan ik verwachten?

    Indien u een bestelling bij ons plaats kunt de volgende dingen van ons verwachten:

    • Dezelfde dag verstuurd! Indien u op werkdagen voor 21:00 uur besteld, versturen wij uw bestelling dezelfde dag nog. U kunt uw bestelling de volgende dag verwachten, controleer altijd de track & trace voor de actuele status en bezorgtijd van uw bestelling.
    • Wij houden u op de hoogte! Nadat u een bestelling bij ons geplaatst heeft, houden wij u op de hoogte door de status van uw bestelling met u te delen (denk aan factuur, verzendbevestiging, track & trace etc.). De track & trace is altijd leidend voor de meest actuele status en bezorgtijd van uw bestelling.
    • Service! Mocht u er niet uitkomen of heeft u vragen over een product of iets anders? Neem dan contact met ons op dan helpen wij u graag verder.
    • Een tevreden klant! Wij doen ons uiterste best om het bestelproces zo makkelijk en snel mogelijk te laten verlopen. In het geval dat er iets niet naar wens, gelieve contact met ons op te nemen, dan zullen we samen een oplossing vinden waar u tevreden mee bent.

    1.2 Hoe plaats ik een bestelling?

    Voeg de producten toe aan de digitale winkelmand via de groene knop. Vervolgens klikt u op de digitale winkelmand om af te rekenen. Heeft u een account, dan gaat dit proces makkelijker en sneller omdat wij u al kennen.

    Mocht u nog vragen hebben omtrent het bestelproces of komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op.

    1.3 Ik wil graag wat bestellen. Wat zijn de verzendkosten?

    Voor bestellingen onder de €100,- hanteren wij verzendkosten van €4,95 voor Nederland en €5,95 voor België. Voor bestellingen boven de €100,- zijn de verzendkosten gratis, dit geldt alleen voor bestellingen in Nederland.

    Meer informatie omtrent verzenden vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.

    1.4 Mijn bestelling is betaald, wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Pakketten die op werkdagen voor 21:00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Pakketten die in het weekend voor zondag 21:00 uur besteld zijn worden zondag verwerkt en verstuurd.

    Gemiddeld kunt u uw pakket dan de volgende werkdag verwachten (producten die niet op voorraad zijn uitgezonderd). Houd de track & trace in de gaten voor eventuele veranderingen m.b.t de levertijd. Als een product na 21:00 uur of niet op een werkdag besteld is, geldt een levertijd van twee dagen (het verwerken/bezorgen van bestelde producten op feestdagen kunnen langer dan 2 dagen duren, hetzelfde geldt voor bestellingen op 31 december en 1 januari en voor bestellingen die gedaan worden ten tijde van afwijkende verzend-/verwerkingstijden (aangegeven door een winkelmelding/pop-up e.d.)).

    Meer informatie omtrent verzenden vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.

    1.5 Welke verzendopties bieden jullie aan?

    Voor verzending binnen Nederland bieden wij verschillende verzendopties aan via PostNL, zo kun je kiezen uit:

    • Zelf de leverdatum kiezen
    • Avondbezorging
    • Pakketpunt
    • Thuisbezorgd

    Voor verzending naar België bieden wij alleen de thuisbezorgd optie aan.

    Voor meer informatie omtrent verzenden zie onze Verzenden & Retourneren pagina.

    1.6 Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen bij een lopende bestelling?

    Indien u nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen hebt, kunt u contact met ons opnemen dan proberen wij dit voor u aan te passen. Wij proberen uw bestelling z.s.m. te versturen daarom is het mogelijk dat wij dit niet meer aan kunnen passen. Indien dit het geval is of u heeft al een verzendbevestiging/track & trace van ons ontvangen, is het (vaak) nog mogelijk om op de track & trace pagina wijzigingen aan te brengen aan uw bezorgadres.

    1.7 Ik ben benieuwd wanneer mijn bestelling komt. Wanneer krijg ik de track & trace?

    Vanaf het moment dat uw bestelling de eerste scan krijgt van de verzendmaatschappij ontvangt u de track & trace automatisch op het door u opgegeven e-mailadres. Dit kan soms eventjes duren, afhankelijk van wanneer de bestelling is geplaatst.

    Meer informatie omtrent verzenden vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.

    1.8 Mijn bestelling is al wel geplaatst en betaald, maar ik wil mijn bestelling nog wijzigen/annuleren. Kan dat?

    Indien u al een verzendbevestiging heeft gekregen of track & trace heeft ontvangen, is het helaas niet meer mogelijk om u bestelling te wijzigen/annuleren. Wij proberen uw bestelling z.s.m. te versturen, daarom is het niet altijd mogelijk om uw bestelling nog te wijzigen/annuleren nadat u deze geplaatst heeft. Gelieve contact met ons op te nemen, dan gaan wij ons best doen om de wijziging door te voeren.

    1.9 Ik heb mijn pakketje (nog) niet ontvangen. Wat kan ik doen?

    Indien u uw bestelling (nog) niet ontvangen hebt kunt u het volgende doen:

    1. Controleer altijd de track & trace. Het kan zijn dat uw bestelling bij de verzendmaatschappij om wat voor reden dan ook vertraagd. De track & trace krijgt u van ons in de mail nadat wij uw bestelling hebben verzonden.
    2. Controleer het bezorgadres. Het kan zijn dat uw bestelling bij de buren of een pickup-point geleverd is.
    3. Neem contact met ons op. Wij adviseren een aantal dagen te wachten voordat u contact met ons opneemt, aangezien uw bestelling in een enkel geval later bezorgd kan worden. We lossen het graag samen op.

    1.10 Mijn product werkt niet (goed)/Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat kan ik doen?

    Wij doen ons uiterste best om u de juiste producten te versturen. Helaas komt het wel eens voor dat u een verkeerd product heeft ontvangen of dat er iets aan het product defect is.

    Mocht u een verkeerd of defect product hebben ontvangen, dan ruilen wij deze kosteloos voor u om. Gelieve contact met ons op te nemen dan zullen wij u verder helpen met dit proces.

    1.11 Mijn product werkt niet (meer). Wat voor soort garantie heb ik?

    Op de meeste producten krijgt u minimaal 1 jaar garantie op defecten. Indien uw product binnen die tijd niet meer werkt door defecten, ruilen wij het product kosteloos voor u om/sturen wij u een nieuwe na afhankelijk van het defect. 

    Indien uw product niet (meer) werkt door defecten, gelieve contact met ons op te nemen, dan helpen wij u verder.

    Indien uw product niet meer werkt door gebruiksschade krijgt u geen garantie.

    1.12 Ik wil mijn product retourneren. Wat is het retourproces?

    Retourproces in 5 stappen:

    1. Vanaf het moment dat alle producten geleverd zijn heeft u 30 dagen bedenktijd. Mits u de producten binnen de bedenktijd terugstuurt kunt u de producten gewoon terugsturen.
    2. Gelieve de factuur bij de retour in te stoppen, aan de hand van uw naam en bestel-/ordernummer verwerken wij uw retour. Mocht u niet in staat zijn om de factuur bij te voegen, volstaat een briefje met de naam die u gebruikt heeft voor de bestelling en het bestel-/ordernummer (te vinden op de factuur, de factuur van uw bestelling ontvangt u altijd in de mail).
    3. Gelieve de producten te retourneren via ons retourportaal: Retourzending aanmaken. Via ons retourportaal kunt u gemakkelijk en tegen een gereduceerd tarief uw producten retourneren.
    4. Volg de stappen op het retourportaal.
    5. Mits de geretourneerde producten in goede orde (geen beschadigingen e.d.) zijn ontvangen betalen wij het orderbedrag binnen 14 dagen terug.

    Meer informatie omtrent retourneren vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.

    1.13 Waarom zijn de verzendkosten voor de retour voor de consument?

    Wij proberen de goedkoopste aanbieder te zijn zodat u goedkoper fietst! Helaas is er hierdoor geen ruimte om de verzendkosten te dekken die komen kijken bij een retour.

    Meer informatie omtrent retourneren vindt u op onze Verzending & Retournering pagina.

    1.14 Ik heb een vraag. Waar kan ik terecht?

    Wij zijn altijd bereid u te helpen mocht u er niet uitkomen. Op werkdagen, tussen 10:00 uur en 18:00 uur, kunt u altijd contact met ons opnemen via WhatsApp op onderstaand nummer. Mocht het geen werkdag zijn kunt u ons ook een berichtje sturen via WhatsApp, deze wordt de eerstvolgende werkdag z.s.m. beantwoord. U kunt altijd mailen naar [email protected], de gemiddelde reactietijd is één werkdag.

    Wij zijn telefonisch niet bereikbaar. Voor telefonisch contact kunt u ons appen of mailen, dan plannen wij een belafspraak met u in.

    Wij zijn niet bereikbaar op feestdagen.

    Contact prefereren wij via de mail of WhatsApp: +316 11 14 34 07. Wij zullen u altijd zo snel mogelijk te woord staan om u te helpen!

    Ten tijde van afwijkende verzend-/verwerkingstijd (aangegeven door een winkelmededeling/pop-up e.d.), kan de gemiddelde reactietijd en bereikbaarheid ook afwijken.

    Meer informatie vindt u op onze contact pagina.

    1.15 Ik wil graag telefonisch contact, kan dat?

    Wij zijn telefonisch alleen bereikbaar d.m.v. een belafspraak. Voor telefonisch contact kunt u ons appen (+316 11 14 34 07) of mailen ([email protected]), dan plannen wij een belafspraak met u in.

    Meer informatie vindt u op onze contact pagina.

    1.16 Ik wil graag een klacht indienen. Waar kan ik terecht?

    Wij proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen, helaas maken wij soms ook wel eens foutje. Is er iets fout gegaan bij of tijdens uw bestelling of bent u ergens niet tevreden over? Neem dan contact met ons op dan proberen wij dit samen met u op te lossen.

    1.17 Wat is een Tweedekansje?

    Een Tweedekansje is een door de klant geretourneerd of omgeruild product. Deze producten zijn dus niet nieuw maar nog in prima staat om uitstekend te functioneren. Het kan zijn dat er op deze producten (lichte) schade/gebruikssporen aanwezig zijn. Ook is het mogelijk dat sommige onderdelen door ons of de leverancier gerepareerd zijn, indien nodig.

    De voordelen van een Tweedekansje:

    • Goedkoper: we bieden Tweedekansjes aan met een mooie korting.
    • Beter voor het milieu: door Tweedekansjes aan te bieden, vermijden we het onnodig weggooien en vernietigen van producten.

    1.18 Wat zijn de voorwaarden voor Tweedekansjes?

    Voor Tweedekansjes gelden dezelfde voorwaarden als voor nieuwe producten. Er zijn wel een aantal dingen anders aan Tweedekansjes:

    • Dit betreffen niet/nauwelijks gebruikte producten, maar dus niet nieuw.
    • Het kan zijn dat er (lichte) schade aanwezig is op het product door montage etc.
    • Het kan zijn dat sommige onderdelen door ons of de leverancier gerepareerd zijn.

    1.19 Is mijn product op voorraad?

    Dit kunt u zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Is het product niet meer op voorraad dan kunt u zich inschrijven om automatisch op de hoogte gehouden te worden wanneer het product weer op voorraad is.

    1.20 Welk model zadel op stang kinderzitje past er op mijn fiets?

    Bent u benieuwd welk model zadel op stang kinderzitje op uw fiets past? Lees dan ons blog hierover.

    In ons blog leggen wij in detail uit welk model zadel op stang kinderzitje op uw fiets past. Komt u er na het lezen van ons blog nog niet uit? Neem dan contact met ons op, dan helpen wij u graag verder.

    1.21 Wat voor fietszadel heb ik nodig?

    Bent u benieuwd wat voor soort fietszadels er allemaal zijn? Lees dan ons blog hierover. In deze blog leggen wij in detail uit wat voor fietszadels er allemaal zijn.

    Heeft u hulp nodig bij het kiezen van het juiste fietszadel? Lees dan ons blog hierover. Hierin vertellen wij u welk zadel het beste bij u past.

    Wilt u meer informatie over medische zadels of bent u benieuwd naar wat een medisch zadel is en of deze bij u past? Lees dan ons blog over medische fietszadels. Daarin vertellen wij u uitgebreid wat een medisch zadel is, welke medische zadels er zijn en welke bij u past.

    Krijgt u liever advies van één van onze specialisten? Neem dan contact met ons op.

    1.22 Ik wil graag een fietshelm kopen maar ik weet niet welke maat ik heb. Hoe kom ik hierachter?

    Als u graag wilt weten welke maat u heeft voor fietshelmen, lees dan onze blog hierover. In deze blog leggen wij in een paar simpele stappen uit hoe u uw hoofdomtrek kunt meten en zo de juiste maat fietshelm uit kunt kiezen.

    Mocht u nog twijfelen welke maat het beste bij u past, neem dan contact met ons, dan helpen wij u graag verder.

    1.23 Welk ART slot heb ik nodig?

    Wilt u weten welk ART slot u nodig heeft voor uw voertuig? Lees dan ons blog hierover. Hierin leggen wij uit welke ART sloten er zijn en welke bij uw type voertuig past.

    Krijgt u liever advies van één van onze specialisten? Neem dan contact met ons op.