Verzending

Pakketten die op werkdagen voor 16:00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag verwerkt en verstuurd.

Gemiddeld kunt u uw pakket dan de volgende werkdag verwachten (producten die niet op voorraad zijn uitgezonderd). Houd de track & trace in de gaten voor eventuele veranderingen m.b.t de levertijd. Als een product na 16:00 uur of niet op een werkdag besteld is, geldt een levertijd van twee dagen (het verwerken/bezorgen van bestelde producten op feestdagen kunnen langer dan 2 dagen duren, hetzelfde geldt voor bestellingen op 31 december en 1 januari en voor bestellingen die gedaan worden ten tijde van afwijkende verzend-/verwerkingstijden (aangegeven door een winkelmelding/pop-up e.d.)).

Gratis verzending vanaf €100,- geldt alleen voor Nederland. Onder de €100,- gelden verzendkosten van €3,95 voor Nederland en €4,95 voor België.

  • Snelle verzending
  • Product niet goed? Stuur het terug naar onderstaand adres (zie retournering voor de retourprocedure)
  • Goede service en 5 dagen per week bereikbaar
  • Met Track and Trace!

Met de pakketten wordt voorzichtig omgegaan zodat alle pakketten in perfecte staat aankomen bij de consument.

Retournering

Retourproces in 5 stappen:

  1. Vanaf het moment dat alle producten geleverd zijn heeft u 14 dagen bedenktijd. Mits u de producten (ruim) binnen de bedenktijd terugstuurt kunt u de producten gewoon terugsturen. Mocht de bedenktijd bijna voorbij zijn, meld u retour dan bij ons aan via de mail of WhatsApp (zie Contact voor mailadres en WhatsApp nummer). Laat uw naam en bestel-/ordernummer achter, dan weten wij genoeg.
  2. Gelieve de factuur bij de retour in te stoppen, aan de hand van uw naam en bestel-/ordernummer verwerken wij uw retour. Mocht u niet in staat zijn om de factuur bij te voegen, volstaat een briefje met de naam die u gebruikt heeft voor de bestelling en het bestel-/ordernummer (te vinden op de factuur, de factuur van uw bestelling ontvangt u altijd in de mail).
  3. Gelieve de producten te retourneren naar ons retouradres: Rijksweg 71 (adres onderaan deze pagina).
  4. U kunt een retour-/verzendlabel bij een verzendmaatschappij naar keuze online of via een postkantoor aanschaffen. De retourkosten komen voor uw rekening.
  5. Mits de retour in goede orde (geen beschadigingen e.d.) is ontvangen betalen wij het orderbedrag binnen 14 dagen terug.

Alle (uitgebreide) informatie en de (overige) voorwaarden omtrent retourneren vindt u hieronder. Informatie omtrent verkeerd/defect ontvangen producten of omruilen vindt u onderaan deze pagina.

Bent u niet tevreden met het product of past het product niet zo goed als u gehoopt had? Gelieve altijd de factuur bij de retour in te stoppen! Uw factuur is tevens uw retourformulier. Aan de hand daarvan verwerken wij uw retour.

Vanaf het moment dat alle producten geleverd zijn heeft u 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment dat u de retour bij ons gemeld heeft en eventueel in bezit bent van een retourlabel, heeft u 14 dagen om het product te retourneren.

Mits de retour in goede orde (geen beschadigingen e.d.) is ontvangen betalen wij het orderbedrag binnen 14 dagen terug, na herroeping. Eventuele verzendkosten voor het terugsturen van het geweigerde geretourneerde product, worden naar de consument doorberekend.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw (de klant) rekening.

Retour verzenden

U kunt het/de product(en) binnen, en dus niet later dan, 14 dagen na ontvangst terugsturen. Gelieve het product terug te sturen naar onderstaand adres. U kunt een retour-/verzendlabel bij een verzendmaatschappij naar keuze online of via een postkantoor aanschaffen. Bij het retour sturen graag de factuur/pakbon of een briefje met het bestel-/ordernummer in de retourzending doen. Aan de hand daarvan verwerken wij uw retour. Fietsgoedkoper is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van een retourzending. Hiervoor moet u bij de verzendmaatschappij zijn waarmee u uw retourzending heeft verzonden.

Verkeerd/Defect product ontvangen

Wij doen ons uiterste best om u de juiste producten te versturen. Helaas komt het wel eens voor dat u een verkeerd product heeft ontvangen of dat er iets aan het product defect is. Mocht u een verkeerd of defect product hebben ontvangen, neem dan contact met ons op dan zullen wij u verder helpen.

Omruilen

Past het bestelde product niet en wilt u deze omruilen? Dan kunt u het betreffende product naar ons retourneren volgens onze retourprocedure (zie Retournering hierboven) en een nieuwe bestelling bij ons plaatsen met de juiste maat.

Fietsgoedkoper
Rijksweg 71
9731 AE Groningen